יום שלישי, 8 בינואר 2013

למכורים החדשים - איך בדיוק לקנות מטאו באו

מאז שפרסמתי את הפוסט על טאו באו, קיבלתי הרבה מיילים ומסרים, כולם מבקשים לדעת איך בדיוק אפשר להזמין מהאתר. אז לטובת כל מכורי הקניות באשר הם, אנסה לעשות קצת סדר בבלאגן.

קודם כל - כן, נכון, האתר רק בסינית. אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על תענוגות הקנייה הזולה. שימוש בגוגל טרנסלייטור יכול לעזור. גם אם התרגום עקום, לרוב עדיין ניתן להבין במה מדובר.

השלב הראשון שלכם צריך להיות רישום לאתר. איך? כאן יש הסבר מדויק (באנגלית), כולל תמונות, שיסייעו לכם לצלוח את התהליך.

בשלב השני תרצו לגלוש להנאתכם בין דפי האתר ולבחור מוצרים. כאן וגם כאן אפשר לקרוא (שוב, באנגלית) לגבי תהליך החיפוש והקנייה. קראו את החלק על הקרדיט של החנויות - חשוב לקנות רק מחנויות בעלות קרדיט גבוה!

עכשיו מגיע הקטע הקצת יותר מסובך. הגעתם לשלב שאתם רוצים להזמין משהו. קודם כל, רצוי מאוד לבדוק עם בעל החנות אם המוצר אכן קיים בחנות, מכיוון שפעמים רבות בעלי חנויות מפרסמים מוצרים שאין להם במלאי באותו זמן. איך יוצרים קשר עם בעל החנות? הסבר מפורט תוכלו למצוא כאן. הנה גם כמה שאלות בסינית, שיעזרו לכם להסתדר.

אחרי שוידאתם שהמוצר אותו אתם מעוניינים לקנות נמצא בחנות, הגיע זמן הקנייה. ראשית, אתם צריכים שיהיה לכם כסף בחשבון האלי-פיי שלכם. אלי-פיי הוא מעין פיי-פאל סיני. כשאתם משלמים לחנות דרך האלי-פיי, אתם מוגנים - אם יש בעייה עם ההזמנה, יש אחריות של אלי-פיי לסדר את הבעייה מול המוכר או להחזיר לכם את הכסף. הדרך הכי טובה היא להעזר במישהו שנמצא בסין או מגיע לסין ולבקש ממנו לקפוץ לדואר כשהוא שם ולהטעין כסף בשבילכם. אפשר להטעין מראש סכום כסף גדול, ואז הכסף נשאר אצלכם בחשבון עד שאתם משתמשים בו. כדי להקל על החיים של זה שאתם מסנג'רים, הנה הסבר גם על איך להתנהל בדואר. אתם צריכים לקבל את המספר שכתוב על טופס הקבלה וכן את הסיסמא שהמסונג'ר שלכם הקליד בדואר. עם הסיסמא והמספר אתם ניגשים להטעין את החשבון שלכם אונליין.

עכשיו הגיע שלב ההזמנה. מלאו מספר פרטים וההזמנה בדרך אליכם! אם אתם שולחים לכתובת בסין (שם יושב המסונג'ר הידוע ורק מחכה לחבילות שיוכל לשלוח ליעדן בישראל), אין בעייה, סיימתם את הפרוצדורה כאן. אם אתם שולחים למקום אחר בעולם - בררו עם המוכר מראש שאפשר לשלוח גם לחו"ל. אתם יכולים לשלם גם בהעברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק של המוכר(עשיתי את זה כמה פעמים), אבל כדאי שתוודאו שהמוכר אמין ב-100%, כי אם לא תקבלו את מה שהזמנתם, אין לכם מאיפה לתבוע את הכסף בחזרה.

אני הזמנתי עשרות פעמים מחנויות שונות בטאו באו ומעולם לא נתקלתי בבעייה. בפעם האחת שהיה חסר לי מוצר אחד מתוך הזמנה גדולה בחנות, פניתי לחנות וקיבלתי מיד החזר על המוצר שלא קיבלתי. ח-ש-ו-ב לקנות רק ממי שיש לו קרדיט גבוה, בעיקר כשאתם קונים מחו"ל!

זהו, נראה לי שזה אמור לעזור לכם בצעדיכם הראשונים בהתמכרות החדשה. אם יש שאלות, טענות או מענות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר או להשאיר תגובה למטה. מבטיחה לענות!

בקרוב הדרכה לאוכל מלבד.



14 תגובות:

  1. תשמעי, מה דעתך להזמין עבורי בתמורה לעמלה שמנמנה? :-)
    אחרת זה נשמע כל כך מסובך............

    השבמחק
  2. אני נשבעת שזה לא מסובך כמו שזה נשמע :) צריך להשקיע בערך שעה כדי להבין מי נגד מי, אבל אחר כך זה ירוץ לך. כעקרון אפשר לקנות דרך סוכני טאובאו, שעושים בשבילך את כל העבודה, אבל לדעתי זה יוצא בסוף לא משתלם. אם את משלמת עמלה, את מגיעה לסכום קרוב לזה שיעלה לך לקנות בארץ. הכי זול: למצוא מישהו בסין או מישהו שנוסע לסין שיכול להטעין בשבילך בדואר ולקבל בשבילך את החבילה ואז לשלוח אליך את החבילה או להביא איתו אם הוא חוזר לארץ. מאז שעזבנו את סין, אני מטפחת לי אח בסין, בדיוק בשביל זה:)
    אם את גרה באיזור השפלה, אנחנו יכולות להיפגש כדי שאעזור לך בשלבים הראשונים.

    השבמחק
  3. למצוא מישהו בסין זה לא מסובך? :-)
    אני גרה בצפון :-(
    וברצינות, אין לי חברים בסין, ואם סוכנים זה יקר אז אין סיכוי.
    לא בא לך להיות הסוכנת שלי? אפילו את המחירים שלהם לא הבנתי. זה חמש יואן, זה חמש מליון יואן, לא יודעת... מצאתי שם בדי פשתן יפהפיים ואני אפילו לא מצליחה להבין כמה הם עולים...

    השבמחק
  4. תודה רבה על ההסבר המפורט.

    באמת יש בעיה למצוא איש קשר, למי שאין אז בעצם אין סיכוי להזמין ממה שהבנתי מדברייך הוא אפסי, כי הסוכנים מייקרים את המחיר למחירים ממש מוגזמים...

    השבמחק
  5. תשלחי לי במייל את הלינקים של הבדים ואנסה לראות איך אני יכולה לעזור

    השבמחק
  6. הי ניצן,
    אפשר להזמין גם בלי איש קשר. כל מה שצריך זה למצוא מישהו שטס לסין אפילו רק לכמה ימים, ולבקש ממנו לעצור 5 דקות בדואר כדי להטעין כסף. אפשר להטעין מראש סכום גדול ולהשתמש כל פעם בקצת . אחר כך פשוט מוצאים חנויות שמסכימות לשלוח מחוץ לסין, ואת מסודרת.

    השבמחק
  7. תודה על המדריך והפוסט טאובאו באמת אתר מעולה לקניות...

    יש דרך נוספת לרכוש בטאובאו והיא דרך סוכן קניות. אני התחלתי לעבוד עם
    http://www.mytaobaoagent.com עם סוכנת בשם אנה ואני מאוד מרוצה מהשירות שלה. הזמנה כבר 3 פעמים והכל הגיע כמו שצריך, ניתן לשלם לה עם פייפאל, העברה בנקאית לבנק בישראל או כרטיס אשראי , הבעלים של החברה הוא ישראלי ואפשר לדבר איתו בעברית. היתרון הוא שהסוכנת בודקת את המוצרים לפני השליחה אליי ואם יש בעיה במידה או בצבע היא מודיעה לי ומחליפה מול המוכרים.
    העמלה שלה היא 10% תוספת על המחיר באתר, אך הרבה פעמים היא משיגה לי הנחות ככה שזה יוצא הרבה פעמים יותר זול לרכוש דרכה מאשר ישירות באתר.
    מומלץ מאוד, ואני אשמח אם עוד אנשים יוכלו ליהנות מהשירות הזה.

    השבמחק
  8. יש לי שאלה שמאוד תעזור לי אם תענו לי עלייה.
    נגיד ואני רוצה להזמין נעל מהאתר טאו באו, אין לי חברים או מכרים בסין. האם האפשרות שהם ישלחו את הנעל שהזמנתי לארץ ישראל? או כל מוצר אחר, הם שולחים את זה לארץ ישראל?

    תודה רבה מראש,
    בן

    השבמחק
  9. תלוי בחנות. צריך לדבר ישירות עם בעל החנות. אם אין לך אף אחד בסין, אולי הכי פשוט יהיה להזמין דרך סוכן (מייקר עלות, אבל עשוי בכל זאת להיות שווה את הטרחה). בהצלחה

    השבמחק
  10. גם פרסום יפה אם נעשה בצניעות...

    השבמחק
  11. טל אני מחפש כבר הרבה זמן דרך להזמין דברים משם ומצאתי כבר סוכנים אבל זה לא משתלם מבחינת מחיר אז השאלה שלי היא אם את יכולה ליצור איתי קשר ולהסביר לי או שאפילו תהיי כמו סוכנת בשבילי בתמורה לעמלה??
    אז צרי עימי קשר בדחיפות באימייל saarbiton1@gmail.com בתודה מראש סער ביטון

    השבמחק
  12. הי סער, בפוסט פה למעלה יש הסבר מדויק על איך להזמין מטאובאו עם קישורים מועילים במיוחד. לצערי אני בתקופה בחיים שאין לי שנייה פנויה, אז לא אוכל לעזור בהזמנה. בהצלחה!

    השבמחק
  13. טל הבעיה שלי היא שניסיתי לעשות את זה עם חבר ואני לא מצליח שתינו ניסינו להירשם לאתר או לדבר עם המוכרים ואנחנו לא מבינים את זה אז אין סיכוי בטוח שתהיי סוכנת שלנו בעתיד הקרוב תמורת עמלה מכיוון שבאמת ניסיתי ולא הצלחתי ואני מת לקנות משם אבל הסוכנים יקרים
    בבקשה עני לי בדחיפות וחישבי על זה כי את מקבלת על זה כסף

    השבמחק
  14. היי טל,
    משום מה בעת ההרשמה אני מתבקשת להכניס מספר טלפון סיני ( שאין ברשותי) מה עושים בכדי לעקוף את זה ?

    השבמחק