יום שלישי, 8 בינואר 2013

פורים

פורים היה תמיד החג האהוב עליי וכמה כיף היה לגלות שגם הקטנים שלי אוהבים אותו. הקטנה, כצפוי, ביקשה להתחפש לפרת משה רבנו. יש לה איזו אובססיה לפרות משה רבנו וזה היה די ברור כבר בחנוכה בערך שזו תהיה התחפושת שהיא תבקש. הגדול התחבט והתלבט ושינה את דעתו כל חמש דקות בערך. התחלנו מאריה, אחרי יומיים עברנו למיקי מאוס, המשכנו לאביר ובסוף הגענו לחתול. כשהגיעה השעה להתחיל להכין את התחפושות הזהרתי אותו שזה הזמן להחליט באופן סופי והוא ביקש להישאר עם החתול.

אז לקטנה הכנתי חצאית טוטו מבד טול אדום (ללא תפירה, לפי ההדרכה הזו) ותפרתי על חלק מהרצועות עיגולים שחורים. עד כאן החלק הקל. כנפיים הכנתי מקולבים שעברו הסבה. קיפלתי כל קולב לצורת עיגול וחיברתי אותם יחד. ציפיתי את החיבור במסקינג טייפ ואחר כך תפרתי בד אדום עם עיגולים שחורים מעל וסגרתי בפס אלכסון שחור.  זה היה ארוך ומתיש... אחר כך מקשת מתכת פשוטה הכנתי מחושים - ציפיתי את הקשת בלבד שחור וחיברתי מנקי מקטרות שחורים עם עיגולון לבד אדום בקצה. זהו, מוכן.


החתול היה פשוט יותר לביצוע. קניתי בד פרווה (אני יודעת, הוא יותר נמרי מאשר חתולי, אבל אמהות אחרות היו זריזות ממני ולא מצאתי בד פרווה אחר שיתאים לחתול) ותפרתי חתיכות על הבטן, הגב, המרפקים וגם על המכנסיים. זנב הכנתי ממנקי מקטרות עטופים בבד הפרווה ואזניים מלבד עם פרווה תפורות על קשת לשיער. הדבקתי פרווה בעזרת דבק חם גם על נעליים ישנות, שהיו בדרך לפח ולסיום הכנתי גם כפפות שתפרתי עליהן מבד הפרווה, אבל מכיוון שנפלנו על פורים חם במיוחד, הוא לבש אותן בעיקר בשביל התמונות.


וגם תמונה אחת של השניים ביחד...



תגובה 1:

  1. מהממים! איזה מתוקים! ועל התחפושות כבר נתתי הרבה מחמאות...

    השבמחק