יום שלישי, 8 בינואר 2013

כמה מילים על ניהול זמן, וגם שרשרת קרושה קלה להכנה

אני כותבת את הפוסט הזה בהמשכים. כל בוקר אני מבטיחה לעצמי שהיום אסיים אותו, ובכל ערב מחליטה שלא נורא אם הוא יידחה ביום נוסף. העניין הוא שחסרות לי כמה שעות במהלך היום. נגיד, תוספת של 10-12 שעות ליממה היתה יכולה לסדר אותי. כי איך לעזאזל אני אמורה להספיק גם לסדר, לנקות, לבשל, לעבוד, לשחק עם הילדים, להכין מתנה לקטנטונת ליומולדת, לטפל בילדים חולים (כולל האיש שאיתי), לישון איזה שעתיים-שלוש בלילה (אין לי דרישות גבוהות מדי), לבהות קצת מול הטלוויזיה (אפילו הקיר יספק אותי בימים קשים), ליצור משהו, לחשוב על תחפושות לפורים וגם לכתוב פוסט?!?!?! אז זהו, פוסט בהמשכים. מעניין כמה זמן ייקח לי לסיים אותו וממש להגיע לשלב הפרסום שלו...
ולענייננו... כרגע אני עובדת על משהו כמו 15 פרויקטים שונים במקביל. זו אולי נשמעת תלונה, אבל האמת היא שככה אני אוהבת. בדרך כלל אני משתעממת מאוד מהר מלעשות את אותו הדבר במשך כמה ימים, אז ככה אני יכולה לעבוד על איזה פרויקט שבא לי (כשיש לי פתאום חמש דקות פנויות, כמובן).
ברשימת ההתחלות נמצאים:
תיאטרון בובות מקרטון (כבר כמעט עשיתי עליו וי. נשארו ממש כמה דקויות קטנות שיש לטפל בהן, והילדים כבר משחקים בו)
שטיחון משקיות ניילון
שמיכת טלאים (סיימתי את הצד של הטלאים! עכשיו רק נשאר ללכת לקנות בד לצד השני ומילוי. עניין של שבועיים-שלושה גג)
בובה סרוגה (סיימתי רגל וחצי!)
שידת קרטון לחדר של הילדים (השלד גמור, נשאר לצפות אותו)
שיפוץ שולחן שאספתי בחצר של סבתא (אתמול סופסוף סיימתי לשייף ולטפל בסדקים והתחלתי בצביעה)
פריטים נוספים לסלסלת הפיקניק מלבד שהכנתי ליום ההולדת של הקטנה (תמונות מתישהו בהמשך, מבטיחה)
מטריושקות מגנטים למקרר מקרמיקה
שח-מט מקרמיקה
ובטוח יש עוד כמה ששכחתי. ובין כל אלה הצלחתי דווקא לסיים משהו פשוט - שרשרת סרוגה עם פרח. את ההוראות (הבאמת כה פשוטות) לשרשרת מצאתי פה. לקח לי בערך חצי שעה לסיים את הסריגה ועוד רבע שעה לתפור, ואני לא מהסורגות הזריזות. אפשר לשחק עם אורך השרשרת וכמובן עם הפרחים. גיגול קצר ברחבי הרשת יספק לכם הוראות לעשרות סוגי פרחי קרושה, כמו זה, זה או זה (שהוא אפילו לא סרוג) וגם זה, אצלנו בקראפטריה.

בחרתי להכין שרשרת זהה כמעט לגמרי לשרשרת המקורית - אהבתי מאוד את הצבע והפשטות שבה. שיניתי מעט את האורך ואת הפרח, אבל בסה"כ, אני מודה, השרשרת שלי נראית ממש מועתקת. זה מה שיצא לי:


6 תגובות:

  1. את יכולה לפרט כיצד את מטפלת בשולחנות ישנים?

    יש לי שולחן ישן. הוא במצב טוב אבל בצבע חום מזעזע.
    האם אפשר לצבוע עליו או שצריך לשייף אותו קודם?
    להשתמש בצבעי שמן או מים או לכה?

    השבמחק
  2. הי יאיר. קודם כל תשייף אותו, כדי להוריד שכבות לכה קודמות. אחר כך אתה יכול לצבוע (הכי טוב ללכת ל"הום סנטר" או "אייס" ולהתייעץ איתם בהתאם לחומר ממנו בנוי השולחן) ולבסוף לסיים בלכה (אני מורחת שתי שכבות בדר"כ). נשמח לראות תמונות "לפני" ו"אחרי" כשתסיים!

    השבמחק
  3. טל, אתר מקסים יש לך! תודה שביקרת בבלוג שלי! (תבדקי היום, יש לי הפתעה בשבילך)

    השבמחק
  4. מאיה, תודה! איזה כיף לי! :)

    השבמחק
  5. עבודות מקסימות נהנית כל פעם מחדש. מבקשת לקבל הוראות ועדכונים במייל
    אם אפשר בעברית. רוצה ללמוד ממך לסרוג עם חרןזים.
    בברכה כרמלה

    השבמחק
  6. תודה!
    את מוזמנת להירשם לעדכונים בצד שמאל של המסך. בקרוב יעלו (סופסוף) פוסטים חדשים. אשתדל לפרסם בקרוב גם פוסט עם הסברים על קרושה.

    השבמחק