יום רביעי, 9 בינואר 2013

על פרחים וחזירים

כשהתחלתי לסרוג במסרגה אחת, הכי אהבתי לסרוג פרחים. לא מפתיע, בהתחשב בעובדה שסריגת פרחים היא פשוטה יחסית וקצרה. אני מדגישה קצרה, כי אני נוטה להתחיל עבודות ולסיים אותן שנים אחר כך. אבל פרחים סרוגים אפילו מוגבלת כמוני יכולה לסיים תוך חצי שעה פלוס מינוס. אז הכנתי שרשרת סרוגה עם פרח וגם שדרגתי גופיה עם פרח, ואז התחלתי להכין פרחים בכמויות. בצבעים שונים, בסגנונות שונים ובגדלים שונים. בשלב מסוים אפילו נפטרתי מהצורך לעקוב אחרי ההוראות אחד לאחד והתחלתי לאלתר. ומהפרחים האלה הכנתי סרטים לשיער לקטנטנות, כמו זה, שנשלח אל מעבר לים לבת של גיסתי (דוגמנית הבית סירבה לשתף פעולה ותרמה במקום את אחת הבובות האהובות עליה למשימה...)




ובשלב מסוים החלטתי לנסות לסרוג משהו קצת יותר מסובך, אז חיפשתי וחיפשתי וכשראיתי את חזרזירי הסומו האלה, ידעתי מיד שאת זה אני רוצה. אז נכון ששלי יצא קצת עקום ושנשברתי אחרי אחד, אבל אני כל כך אוהבת אותו. הוא קטנטן (בגובה של 7-6 ס"מ בערך, כולל הקוקו!) וחמדמד להפליא.


בכל אופן, נראה לי שאני חוזרת לסרוג פרחים. אגב, בקרוב קרוב קרוב אני פותחת חנות אטסי (אני בשלבים אחרונים של הקמת החנות - באנר, כתיבת מדיניות וכל הבלאגן הזה - מי ידע שזה ייקח כל כך הרבה זמן?!) ואפשר יהיה להשיג את הסרטים האלה לשיער בחנות. אעדכן, כמובן, בבוא היום...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה