יום שני, 1 ביולי 2013

הפוסט שיספר איך שוב קפצתי מעל הפופיק והאם יהיה לזה סוף טוב? Ultimate Blog Challenge

מה עושה בחורה נחמדה מבית טוב, שמנסה לגדל שלושה ילדים (בגילאי שנה עד שבע), בחופש הגדול, בחורה שבימים עסוקה בכביסה/מדיח/פאזל-פליימוביל-לגו-חוברות עבודה-הקראת ספרים/בישול וחוזר חלילה, שבערבים עובדת על פרויקט חד-פעמי בעודה רכונה טרוטת עיניים מעל המחשב, שבלילות עדיין קמה לפחות פעם אחת לנדנד תינוק/לחבק ילדה מפוחדת/להסביר לילד בן שבע שב-4:50 לפנות בוקר לא הולכים לשחק במחשב?
/


נו, ברור, לוקחת על עצמה עוד משימה בלתי אפשרית ונרשמת בשמחה ל-Ultimate Blog Challenge. מה זה בכלל, תשאלו. ובכן, מדובר בפרויקט של בלוגרים (ובואו נודה על האמת, בעיקר בלוגריות) שמתקיים אחת לשלושה חודשים, ובו המשתתפות מתחייבות (בפני עצמן, כמובן. אין קנסות ועונשים למי שלא עומדת במשימה) לפרסם פוסט אחד ביום למשך חודש. למה? כדי להיכנס לאיזו שהיא שגרת כתיבה, כדי להגדיל את התנועה לבלוג (הפרויקט שם דגש על מדיה חברתית - הבלוגריות מפרסמות את הפוסטים בקבוצת ייעודית בפייסבוק ותחת האשטאג בטוויטר ולוקחות על עצמן גם להגיב לפחות לשני בלוגים אחרים ביום) ובעיקר כדי להוכיח לעצמן שהן יכולות. כמו שאמר כבר ג'ורג' מאלורי על משימה נורא דומה (טוב, אולי לא ממש) - "כי הוא שם!".
אז הנה, גם אני בפנים וגם אתן יכולות, עדיין לא מאוחר מדי! היכנסו לאתר, הירשמו ותתחילו לכתוב. ואם גם אתן החלקתן על השכל ואשכרה נרשמתן, שלחו לי לינק לבלוג שלכן כאן למטה, בתגובות, אני מבטיחה לעקוב אחריכן ולעודד אתכן להמשיך כל יום!
ומה בתכנית לחודש הקרוב? הדרכות, שוויצים, פעילויות לילדים וגם הגרלה כיפית. לצערי, על אף שישבתי ושברתי את הראש כדי לבנות לו"ז מעניין לחודש הזה, עדיין חסרים לי רעיונות לכמה פוסטים. אם יש לכן רעיון בשבילי, אשמח לשמוע.
וגם - אל תשכחו את לוח הפינטרסט הקבוצתי, שאם תגללו את הדף למטה תוכלו לראות אותו, בו אתן יכולות לנעוץ יצירות, מתכונים, הדרכות וכו' (שלכן בלבד כמובן). מחרתיים אבחר כמה תמונות נבחרות ואפרסם אותן כאן.
כדי להצטרף ללוח עליכן:
1. לעקוב אחריי בפינטרסט
2. להשאיר לי תגובה עם שם המשתמש בפינטרסט שלכן או כאן או על כל "נעיצה" שלי בפינטרסט
3. אני אעקוב אחריכן חזרה
4. אשלח לכן הזמנה להצטרף לקבוצה
5. קבלו את ההזמנה
6. התחילו להוסיף נעיצות

יאללה, מתחילים באתגר, המפתחות כבר בפנים, מ-ת-נ-י-ע-י-ם!

---------------------------------------------------------------------------------------------------
סקרנים לראות איך זה ייגמר? עקבו אחריי!

2 תגובות: