יום חמישי, 27 ביוני 2013

שמיכת הטלאים הראשונה (וייתכן שגם האחרונה) שלי

לפני שלוש שנים, כשזוג חברים היה קצת לפני לידה, החלטתי כהרגלי בקודש לקפוץ מעל הפופיק ולתפור להם שמיכת טלאים. למרבה המזל (והפלא) הלכתי על משהו פשוט ולא על אחת השמיכות המטורפות האלה, עם המיליון וחצי חלקיקים אטומים קטנים שיוצרים תמונה מושלמת. שלב בחירת הבדים ואפילו הגזירה הלך יחסית מהר, ואז פתאום נכנסו להם כל מיני פרויקטים אחרים, ולפני שהספקתי לתפור שתי שורות ריבועים, הקטן שלהם כבר היה בן שלושה חודשים (ואנחנו כבר קנינו מתנה אחרת), אז הפרויקט נזנח לו בצד לכמה חודשים. ואז זוג חברים נוסף היה לפני לידה ושוב חזרתי לשמיכה (והפעם כבר ממש סיימתי את הצד של הטלאים) ושוב איכשהו לא סיימתי אותה ושוב התינוק היה בן שלושה חודשים ושוב קנינו מתנה אחרת ושוב נזנחה לה השמיכה בצד וחיכתה לימים טובים יותר.
ואז, לפני בערך שנה וחצי, כשהייתי אני בהריון עם הפצפון, נזכרתי בה והחלטתי שהפעם אני מסיימת אותה ויהי מה. ובאורח פלא אכן עמדתי במילה שלי לעצמי. כחודש לפני הלידה השמיכה כבר הייתה אחרי כביסה וחיכתה לפצפון שיבוא להניח עליה ראש.
ויש לי תחושה, שאיפשהו בפנים ידעתי שהשמיכה הזאת, שמיכת הטלאים הראשונה שלי (ובואו נודה בזה, רוב הסיכויים שגם האחרונה), צריכה להישאר אצלי.
שמיכת טלאים

שמיכת טלאים



-------------------------------------------------------------------------------------------------------
עקבו אחריי...


6 תגובות: