יום שבת, 13 ביולי 2013

לוח תכנון לבלוגריות

כשחזרתי לבלגג, לפני בערך חודשיים, גיליתי מהר מאוד שאני לא מצליחה לעקוב אחרי כל מה שקשור לבלוג - סטטיסטיקות, מה לפרסם מתי, תכניות שותפים, פוסטים של ואצל בלוגריות אחרות, רעיונות שקופצים לי לראש ועוד ועוד. התחלתי ממחברת קטנה, מחברת הרעיונות שלי, שעדיין הולכת איתי לכל מקום. אני כותבת ומשרבטת בה רעיונות לפוסטים או לדברים שאני רוצה ליצור. אבל זה לא הספיק, ובשלב מסוים הבנתי שבלי תכנון נכון, אלך לאיבוד מהר מאוד.
אז יצרתי לי את הקלסר שלי, שהוא לוח תכנון לבלוג, עם לוח חודשי, בו אני מתכננת איזה פוסט לפרסם מתי (מועיל ביותר בימי ה-Ultimate Blog Challenge...) ולוח שבועי עם פירוט לכל יום. אני מוסיפה בו גם כל מיני משימות אחרות שלא תמיד קשורות לבלוג. בנוסף יש עמוד סיכום לכל חודש עם הסטטיסטיקות של אותו חודש, הוצאות והכנסות ודברים שצריך לעשות, וגם עמוד נוסף לכל שבוע, עם ססטיסטיקות חשובות, דברים שאני מנסה לעשות באופן קבוע ומקום לרעיונות לפוסטים חדשים.
לוח תכנון לבלוגריות
הקלסר עצמו, אגב, הוא קלסר רגיל בציפוי בד. בהמשך היום אפרסם גם הדרכה להכין אחד כזה משלכן.

אם אתן מעוניינות לקבל את הקובץ עם לוח התכנון, כדי שתוכלו להדפיס אחד לעצמכן, כל מה שעליכן לעשות הוא להירשם לניוזלטר של הקראפטריה. כל מי שתירשם, תקבל לתיבת המייל האישי שלה את קבצי לוח התכנון. כדי להירשם, חפשו בצד ימין של המסך את תיבת הטקסט שמעליה כתוב "הירשמו לקבלת ניוזלטר". הכניסו את כתובת הדוא"ל שלכן לתיבת הטקסט ותקבלו מייל שיבקש מכן ללחוץ על לינק כדי לוודא הרשמה. זהו שלב נחוץ, כדי לוודא שאתן אנושיות ושבאמת ביקשתן להירשם. אחרי האישור, בתוך 24 שעות, תקבלו היישר לתיבת הדואר שלכן את לוח התכנון המובטח.



-----------------------------------------------------------------------------------------------



ואל תשכחו להיכנס להגרלה היצירתית שלנו (ואם הרגע נרשמתן לניזלטר כדי לקבל את לוח התכנון, כבר מגיעה לכן כניסה אחת להגרלה!)!

6 תגובות:

  1. תשובות
    1. חייבת להודות שבדר"כ אני ממש לא מאורגנת. איכשהו במקרה הזה, הבנתי שעדיף להתאמץ ולהיות מאורגנת...

      מחק
  2. רעיון מקסים! ומועיל ביותר:-)

    השבמחק
  3. אני בחיים לא הייתי חושבת על כזה דבר.
    ובכל מקרה סביר להניח שהוא לא היה יוצא טוב כל כך.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא חשבתי על זה, עד שכבר לא הייתה ברירה והדברים התחילו להתבלגן לי. אני ממש לא בחורה מסודרת בדרך כלל...
      תודה! :)

      מחק