יום שני, 9 בספטמבר 2013

זו מתנה לראש השנה

חגים הם תמיד קצת עונש בשבילי. מאוד לא פוליטיקלי-קורקט, אני יודעת, אבל אני משתדלת להיות כנה. החג היהודי היחיד שאני באמת באמת אוהבת מתחילתו ועד סופו הוא פורים. מעבר לזה, אם נודה על האמת, די עונש... וגם ראש השנה לא יוצא מן הכלל. קודם כל, תמיד יש כמובן את הדיון שמתחיל במרומי אוגוסט - איפה היינו בשנה שעברה? לא ברור לי למה, אולי מתוך נטיות מזוכיסטיות חבויות, אנחנו לא רושמים. וככה, בכל שנה מאז שחזרנו לארץ (גם לפני פסח) אנחנו עוברים שוב את הדיון הארוך הזה, מערבים את כ-----ל הצדדים, ובסוף, יומיים לפני החג, פתאום מישהו נזכר. 
אחר כך מגיעה ארוחת החג עצמה, שבעיני היא מעין סוג של ארוחת שישי מתוחכמת יותר. ויש כמובן את המשימות מהגן ומבית הספר - תביאו תפוח חתוך / רימון מפורק / צנצנת דבש קטנה / שנות טובות (מחקו את המיותר, או שלא). אה, וראש השנה מגיע גם עם צ'ופר באמת מיוחד - חשבתם שחזרתם לשגרה אחרי החופש המאוד גדול? נה באוזן. לא שגרה ולא נעליים. מצאו עוד דרך לשגע את הילדים, שגם ככה מחורפנים לגמרי אחרי חודשיים בבית.
בקיצור, לא כיף גדול...
אז מה כן כיף?
תמיד כיף שיש סיבה לשבת ליצור, וראש השנה הוא חג עם סיבה מצוינת - גם מתנות וגם שנות טובות!
השנה בסופו של דבר התארחנו לארוחת החג אצל חמותי היקרה. כבר לפני חודשיים בערך היא ביקשה שאתפור לה תיק לבריכה, משהו דומה לתיק ים פשוט שתפרתי לנו לפני שנתיים בערך.

תיק לים
זה התיק הישן שלנו

ראש השנה היה נראה כמו הזדמנות מצוינת להכין לה אחד כזה. אז שפצרתי את הגזרה המקורית של התיק שלנו, הוספתי פנימית וכיסים פנימיים וכיס לשתייה ומחזיק למפתחות וגם ולקרו לסגירה של התיק. אני כל כך אוהבת אותו, שהיה מאוד קשה להיפרד ממנו. לפחות הכנתי הדרכה לתפירת תיק כזה ואעלה אותה לבלוג ממש בקרוב.

תיק לים מתנה לראש השנה
וזה החדש שתפרתי, שחמותי קיבלה במתנה לחג

תיק לים מתנה לראש השנה

גם גיסתי חגגה איתנו את החג, ולה הכנתי שרשרת וטבעת. שרשראות הבד האלה מאוד טרנדיות היום, הן קלות וזולות להכנה ולמרות שלוקח זמן להכין אחת, הן כל כך יפות ותופסות את העין, שזה משתלם.

שרשרת בד מתנה לראש השנה

ועוד תמונה. היא מצטלמת כל כך יפה, שהייתי חייבת...

שרשרת בד מתנה לראש השנה

בקרוב תוכלו למצוא כאלה גם בחנות האטסי שלי.
גם מהטבעת שהכנתי לה היה לי קצת קשה להיפרד, אבל בסוף הצלחתי...

טבעת מתנה לראש השנה


לחברים ובני משפחה אחרים הכנתי דובשניות, שארזנו יפה, וצירפתי אליהן מגנט עם ברכה שהכנתי בתוכנת הפאבלישר, עליה הסברתי בפוסט האורח שלי אצל גלי מ"תפור עליי". הברכה הודפסה על נייר מגנט, שמסתבר שאפשר לקנות בחנויות יצירה. המצאת המאה, אני נשבעת!

דובשניות וברכה על מגנט מתנה לראש השנה

דובשניות וברכה על מגנט מתנה לראש השנה


שנה טובה!

4 תגובות:

  1. איזו שרשרת מהממת!
    ות יודעת שפיספסת משהו...את לא יכולה הלראות דובשניות ולא לתת מתכון:)
    שנה טובה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! צודקת, באמת לא חוקי... :) הנה כאן: http://www.pascalpr.co.il/13264/%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%AA%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%91%D7%A9-%D7%93%D7%95%D7%91%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA/
      שנה טובה!

      מחק
  2. יצא פשוט מקסים!
    הכל.
    ושיחקת אותה עם המגנטים.
    שנה טובה!
    :)
    נ.ב. אתמול ביליתי עוד כמה זמן עם התוכנה המגניבה. שוב תודה שהיכרת לי אותה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      שמחה שאת אוהבת את התוכנה :)
      שנה טובה!

      מחק