יום שבת, 28 בספטמבר 2013

פוסט אורח - מישל מ-The Paper Vine. הדרכה למחזיק מפתחות

DIY Key Chain - The Paper Vine

שלום לקוראות הקראפטריה! אני מישל ואני כותבת בלוג DIY / זכרונות שנקרא The Paper Vine. אני נרגשת להתחיל את סוף השבוע עם פרויקט כיפי, מהיר וקל שאשתף איתכן. היום ניצור מחזיק מפתחות. התהליך פשוט מאוד ולא דורש הרבה זמן - מצוין לאחה"צ גשום או למתנה של הרגע האחרון! בואו נתחיל.


DIY Key Chain - The Paper Vine at The Crafeteria

הנה מה שתצטרכו: קרטון דק, מוד פודג', מברשת ספוג, טבעת למחזיק מפתחות, ריבועי נייר דקורטיביים (או תמונות) בגודל 5 ס"מ, מספריים, מחורר.
1. מדדו, חתכו, עצבו - החליטו על גודל מחזיק המפתחות שלכן. גודל אופייני הוא 5X5 ס"מ, אבל אתן יכולות להכין אותו באיזה גודל שתרצו. מדדו וחתכו את הקרטון ואת התמונות או הנייר. אני הכנתי כמה מחזיקי מפתחות, אז השתמשתי בתמונות לחלק מהם, בציטוטים לחלקם ובנייר דקורטיבי לשאר. ניירות סקראפ ועטיפות יכולים שניהם להיות מעולים למחזיקי המפתחות האלה. את התמונות והציטוטים השארתי כמו שהם, אבל לנייר הסקראפ הוספתי מונוגרמה באמצע.

DIY Key Chain - The Paper Vine at The Crafeteria
2. הדביקו - הדביקו את העיצוב שלכן לקרטון. אחרי שהוא מתייבש, עברו מעל התמונה עם שכבה דקה של מוד פודג'. ודאו שהשכבה חלקה וישרה. השכבה העליונה הזו מגינה על העיצוב שלכן ועוזרת למחזיק המפתחות להאריך ימים. השאירו לייבוש 15 דקות. השתמשו בנייר נוסף וחיזרו על התהליך בצד השני של הקרטון.

DIY Key Chain - The Paper Vine at The Crafeteria

3. חוררו - השתמשו במחורר וחוררו חור אחד במרכז החלק העליון. שימו לב שהחור מספיק רחוק מהקצה, כדי שהוא לא יקרע את הקצה.

DIY Key Chain - The Paper Vine at The Crafeteria
4. חברו ושתפו -
חברו את טבעת מחזיק המפתחות למחזיק המפתחות החדש שלכן. נכון שהיה קל? עכשיו יש לכן מחזיק מפתחות אישי ומתוק, שתוכלו לשמור לעצמכן או לתת למישהו יקר.

DIY Key Chain - The Paper Vine

מחזיקי המפתחות האלה הם מתנה מקסימה לבני המשפחה ויכולים גם להוות תוספת לסלסלות מתנה. אני הכי אוהבת להוסיף את מחזיקי המפתחות כקישוט לאריזת מתנה. תודה שקראתן, נהניתי לבלות את ערב שבת אתכן!
מישל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה