יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

רטרו בחימר פולימרי

חימר פולימרי (או בשמו העממי יותר "פימו") הוא אחת מאהבותי הגדולות. בזכות הפימו התחלתי בכלל להתעסק ביצירה לפני כ-4 שנים ומאז עברו תחת ידיי חומרים שונים ומשונים. אז הגיע הזמן לתת גם לפימו את הכבוד הראוי לו ולהקדיש לו פוסט ראשון (ויבואו עוד הרבה אחריו, מבטיחה).

כמו שכבר כתבתי בפוסט קודם, אני אוהבת אוהבת אוהבת רטרו.  אז את הפוסט הראשון בקטגוריית חימר פולימרי אני מתכבדת להקדיש לרטרו.

לצערי, הבלאגן המטורף על שולחני (עד כדי כך שאני אפילו מתביישת להעלות תמונה שלו) מונע ממני כרגע לפתוח את קופסאות הפימו ולצלם הדרכה מסודרת לגליל רטרו, אבל אני מבטיחה לעשות את זה מתישהו בקרוב, כשאשתלט על הבלאגן. בינתיים הסבר מילולי.

להכנת הגליל תזדקקו ל-3 או 4 צבעים של פימו ולאקדח פימו, אני ממליצה בחום (מניסיון) על זה של Makin's, שלא דורש שרירים מפותחים במיוחד כמו גרסאות אחרות של אקדח הפימו.

מגלגלים כל אחד מהצבעים שבחרנו לגליל בעובי האקדח. פורסים לפרוסות בעובי 1 ס"מ. מחברים לסירוגין פרוסות מהגליל לכדי גליל שלם חדש (כלומר אם היו לי 3 צבעים - אדום, כחול, ירוק, אני מכינה 3 גלילים בעובי האקדח, אחד כחול, אחד אדום ואחד ירוק. את כל אחד מהגלילים חותכת לפרוסות בעובי 1 ס"מ ואז מרכיבה גליל נוסף מפרוסה אדומה, אחת כחולה ואחת ירוקה וחוזר חלילה) באורך האקדח. מכניסים לאקדח, בוחרים פיה עגולה או מרובעת ומסובבים. נוצר נחש ארוך, שמחליף צבעים לאורך הדרך. חותכים את הנחש ל-9 חלקים שווים ומרכיבים מתשעת החלקים ריבוע (3X3). אפשר להוסיף מסגרת דקיקה, אבל ממש לא חובה, וזהו - גליל רטרו. מכאן אפשר לקחת את זה למיליון מקומות שונים - משטחים, חרוזים, תכשיטים, מה שרוצים.

הנה כמה דוגמאות שלי:

טבעת

סיכת ראש

טבעת נוספת

מסגרת לתמונה

תליון

וסיכה לעגלה













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה