יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

חנות בשבוע

חנות בשבוע
ונפתח בחדשות טובות ובחדשות רעות.

החדשות הרעות הן שהחלטתי לעת עתה להקפיא את מסיבת הפינטרסט השבועית. אני עדיין מתכוונת להמשיך ולהציג מדי פעם נעיצות אהובות עליי במיוחד, אז המשכנה לנעוץ את היצירות שלכן ללוח, אבל מכיוון שהזמן הפנוי שלי, בניגוד לכל היגיון, רק הולך ופוחת, החלטתי שאני רוצה להתמקד יותר בהדרכות ופוסטים שיסייעו לכן, כמו מתכונים, פעילויות לילדים וטיפים לבלוגריות. הפינה "חנות בשבוע", אגב, ממשיכה לרוץ כרגיל.

החדשות הטובות הן שהשקט הזה שנכפה עליי לאחרונה הוא באמת רק השקט שלפני הסערה. מי שעקבה בימים האחרונים ראתה שהתארחתי בבלוגים Plucky's Second Thought ו-Sugar Bee Crafts. מחר תוכלו למצוא אותי גם עם פוסט מיוחד לחנוכה בבלוג הישראלי המ-ה-מ-ם Gonna Be 40 ובקרוב אפרסם עוד הרבה הדרכות ופוסטים שווים אחרים, שיתופי פעולה למיניהם (זאת ההזדמנות להזכיר שאם יש לכן רעיון לשיתוף פעולה, אשמח לשמוע!) ועוד.


ובינתיים נעבור לחנות השבועית שלנו, ששוב שייכת לאחת משלנו. הפעם זו גל אלמוג עם החנות "גלא". את גל יצא לי לפגוש ממש בשבוע שעבר במפגש שארגנה איריס פוגל בן חמו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג (המעולה!) שלה, Colorful Way ועכשיו אני יכולה לספר לכן שפרט להיותה מוכשרת בטירוף, היא גם נורא נחמדה :). גל מגדירה את העבודות שלה שמחות ואופטימיות, והן אכן כאלה. כל העבודות צבעוניות, יפהפיות ומעלות חיוך.

מתלה ילדים מגלא
אני כבר מדמיינת את המתלים המתוקים האלה על דלת המקלחת של הילדים

עגילי יפנית
מתה על עגילי היפנית האלה!
מתלה רובוט
מתלה רובוט מדליק, שגם הילדים וגם ההורים יאהבו
מתלה בבושקה
ולא יכולתי להתעלם ממתלה הבבושקה השמח הזה

ואם אתן מכירות חנות שווה במיוחד, או אם יש לכן חנות כזו, ספרו לי!

תגובה 1:

  1. מקסים!!! גם המתלים של הילדים וכמובן של הבבושקה :)

    השבמחק