יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

אפליקציות סמארטפון לבלוגריות - חלק שני

אז אחרי שסקרנו את האפליקציות המוכרות יותר, הגיע הזמן לעבור לכמה שאולי קצת פחות מוכרות, אבל יכולות גם הן להקל עליכן את החיים. כולן זמינות גם ל-iOS וגם לאנדרואיד, אלא אם כתבתי אחרת.

אפליקציות סמארטפון לבלוגריות


1. גוגל אנליטיקס - איך, איך שכחתי את האפליקציה הזו בפעם שעברה?... כל הסטטיסטיקות של הבלוג שלכן בכף ידכן, תרתי משמע.

2. Klout - Klout הוא אתר שמדרג את ההשפעה שלכן במדיה החברתית. למה צריך את זה? שאלה טובה... מי שמעוניינת לעשות קצת כסף מהבלוג, תגלה שישנם מפרסמים שבודקים את דירוג הקלאוט שלה לפני שיחליטו לכאן או לכאן. כרגע האפליקציה זמינה רק לאייפון. נחזיק אצבעות שגם משתמשי האנדרואיד לא יקופחו.

3. Sverve - גם כאן מדובר באתר שמדרג אתכן לפי ההשפעה שלכן. הפעם אתן בוחרות 5 תחומי מומחיות, מוסיפות טיפים וכתבות מרחבי הרשת לתיקיות ומקבלות דירוג. חברות שונות מעלות בקשות לקמפיינים בבלוגים, כך שאם אתן גם כותבות באנגלית, תוכלו לנסות למצוא משהו שיתאים לקהל הקוראים שלכן ולהרוויח קצת מהצד. גם Sverve כרגע זמינה רק לאייפונים...

4. BlogGo - דיינה, קוראת של הבלוג, הפנתה אותי בתגובה על החלק הראשון לאפליקציה שהיא יצרה למשתמשי בלוגר. כבר כתבתי על האכזבה שלי מהאפליקציה הרשמית של בלוגר, אז מאוד שמחתי לשמוע, אבל אז גיליתי שהאפליקציה כרגע זמינה רק ל-iOS. האנדרואיד שלי ואני שוב מאוכזבים... אגב, בתגובה לפוסט הקודם כתבה סטפני שהיא בכלל מעדיפה לכתוב את הפוסטים בדפדפן שלה. הממממ… הנה אפשרות שלא חשבתי עליה בכלל :)

5. פוטושופ - גירסה קלילה (אבל חינמית!) לעורך התמונות הידוע. תוכלו לשפץ את התמונות ואז לשתף ברשת. אדובי מציעים גם גירסה מורחבת, אבל בתשלום כמובן.

6. Evernote - מודה שגם אני לא הבנתי על מה הבאז. נו, באמת, אפליקציה ששומרת "פתקים" דיגיטליים ונותנת תזכורות. ניסיתי כבר מאה כאלה! אבל כשטועים אז טועים. אפליקציה באמת יעילה וגם כיפית.

7. Photobucket - אתר אחסון התמונות הידוע בגירסה הסמארטפונית שלו. תוכלו להעלות תמונות בסמארטפון והן יהיו נגישות גם במחשב. פשוט ונוח.

8. פייפל - עבדתן קשה והכסף מתחיל לזרום? זה הזמן להוריד את האפליקציה של פייפל, בעזרתה תוכלו לנהל את החשבון שלכן מכל מקום.

9. Are My Sites Up - אפליקציה שמתאימה בעיקר למי שמחזיקה יותר מאתר אחד ומטרתה פשוטה - שתהיינה הראשונות לדעת אם האתר שלכן נופל. זו אפליקציה בתשלום (יש מספר תכניות), אבל חשובה למי שלא יכולה להרשות לעצמה שהאתר שלה ייפול והיא לא תדע מזה.
ם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה