יום שלישי, 4 ביוני 2013

גם לגדולות מגיע!

אם יש משהו שאני אוהבת במיוחד לעשות עם הקטנה, זה יצירה כמובן. מכירות את ערכות היצירה להכנת תכשיטים / קעקועים / בצק סוכר / בגדים לברביות (מחקי את המיותר)? כמה כיף לפתוח קופסה כזו, לפשפש במה שבפנים ולהתפרע!
רק שתמיד בסוף אני נשארת עם שרשרת חרוזי פלסטיק ורדרדים עם תליון לב מנצנץ ואיזו חיפושית פרת משה רבנו. לא משהו שאלבש לחתונה או סתם יציאה...

לא עוד!

Dealiri BOX 2
מה בקופסה?...

בשורה לכל ה-DIY'יות שבינינו - במקום לכתת רגלינו בחנויות ולאסוף מיני חוטים וחרוזים, אפשר בקליק קטן על העכבר להזמין קופסת DIY (ממש כמו של הקטנה, רק בלי חרוזי פלסטיק ולבבות מנצנצים!), שבתוכה תמצאו מיני חומרי גלם, בעזרתם תוכלו להכין לעצמכן שרשראות וצמידים, שאפשר ללבוש גם אחרי שמונה בערב...

Dealiri BOX 2


כדי לעזור לכן עם רעיונות וגם עם הצד המעשי של ההכנה, תוכלו להיעזר בסדנת וידאו אונליין, שתלמד אתכן את הטכניקות להכנת התכשיטים.
לצערי הקופסה שלי עדיין לא נחתה על סף דלתי, אבל היא תגיע ממש בקרוב, ואני מבטיחה להראות לכן את כל מה שבפנים וגם את התוצרים כמובן.

Dealiri BOX 2
את זה למשל אפשר להכין לבד מהחומרים שבקופסה

לירי הלפרין מהאתר "דילירי", שאני מניחה שרובכן שמעתן עליו, היא זו שעומדת מאחורי המיזם המעניין הזה, שנקרא DeaLiri BOX 2, והיא מעניקה הטבה מיוחדת לקוראות "הקראפטריה" - תוכלו לרכוש את הקופסה במחיר השקה מיוחד של 99 ש"ח בלבד (פלוס 10 ש"ח למשלוח) במקום 149 ש"ח - המחיר הרגיל לציבור הרחב. המחיר השווה הזה תופס לזמן מוגבל, אז מהרנה להזמין!
כדי להזמין, הקליקו כאן כדי להיכנס לאתר, לחצו על "רכישה מאובטחת" והכניסו את קוד הקופון- 2424.

Dealiri BOX 2
וגם את אלה

ערב יצירה עם הבנות, Here I Come!!!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עקבו אחרינו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה