יום רביעי, 26 ביוני 2013

לביבות תירס בקלי קלות - מתכון שילדים אוהבים במיוחד

יש משהו בתירס שילדים אוהבים. אולי זו המתיקות, אולי הצבע הזה שאי אפשר להתעלם ממנו, אולי צורת הגרגרים הקטנים... מה שזה לא יהיה, לא משנה מה אני מכינה עם תירס, הקטנים תמיד יטרפו - פסטה עם תירס, אורז מוקפץ עם תירס או אפילו סתם קלח תירס שלם בקצת מלח וחמאה. אבל מנת התירס שהכי הכי הולכת אצלנו בבית היא מנת לביבות התירס. בליווי ירקות ואפשר גם איזו גבינה, זו ארוחת ערב שתמיד מצליחה.
לביבות תירס
מצרכים:
תירס מקופסה (ניסיון חד פעמי להשתמש בגרגרי תירס היישר מהקלח לא צלח את בלוטות הטעם של הקטנים, למרות שלגדולים בהחלט היה טעים יותר, וחזרנו שוב לקופסאות)
4 ביצים
4 כפות פירורי לחם
שן שום כתושה
חופן פטרוזיליה וכוסברה קצוצות דק (לא חובה למי שלא אוהב)
מלח ופלפל
אפשר להוסיף גם כ-2 כפות גבינת פרמזן מגוררת
מעט חמאה או שמן לטיגון
מערבבים את כל המצרכים יחד.
מחממים מעט חמאה או שמן במחבת (מודה שבמתכון הזה אנחנו חוטאים עם חמאה...). יוצקים כפות מהתערובת למחבת החמה ומטגנים משני הצדדים עד שמשחים.
אפשר להגיש עם רוטב יוגורט ועירית.

אל תשכחו, אם אתן רוצות לשתף מתכונים (או כל פרויקט יצירה או DIY) ואולי גם אציג אתכן כאן, הצטרפו ללוח הקבוצתי בפינטרסט (אתן צריכות לעקוב אחריי בפינטרסט ואז להשאיר תגובה כאן או על כל אחד מה"פינים" שלי ואשלח לכן הזמנה).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
עקבו אחריי...

2 תגובות:

  1. נראה מצויין.
    רוצה לנסות עם תירס קפוא.
    נראה שאפשר אולי פחות ביצים?
    תודה על השיתוף.
    קרן

    השבמחק
    תשובות
    1. הי קרן, תירס קפוא נראה לי שיעבוד טוב. לגבי הביצים - כל ניסיון להכין עם פחות ביצים הניב לביבות מתפרקות. אולי למישהי אחרת יהיה רעיון טוב לתחליף? גם אני הייתי שמחה להפחית את הכמות...

      מחק