יום שבת, 22 ביוני 2013

פוסט אורח - עינבל מ"תופרת חלומות" עם הדרכה לתרופת פלא לכאבי גרון

היום אני שמחה לארח כאן את עינבל מהבלוג המקסים "תופרת חלומות", שתספר לנו איך מכינים תרופת פלא להקלה על כאבי גרון, ועינבל מארחת אותי לפוסט בו אסביר איך הופכים קופסת קורנפלקס פשוטה לקופסת מגזינים משודרגת.

הדרכה - מקופסת קורנפלקס לקופסת מגזינים מהודרת


ועכשיו הבמה כולה של עינבל!
שלום לכולם, אני שמחה להתארח כאן אצל טל! שמי עינבל, אני בת 38, אמא לשני ילדים וכותבת מאז 2004 את הבלוג "תופרת חלומות". הבלוג שלי עבר לאחרונה מ"תפוז אנשים" לתופרת חלומות וורדפרס ואתם מוזמנים לעבור איתי. אני אמא בחינוך ביתי לשני ילדי (7,10), מטפלת בעזרת צמחי מרפא ורפואה טבעית ויוצרת בבד, בנייר ועוד. בבלוג שלי תמצאו עוד מאמרים בתחום צמחי המרפא, מתכונים והמון המון הדרכות ליצירה - קרושה, תפירה, מיחזור ועוד. הפעם בחרתי לחלוק עמכם פטנט שעוזר להבריא. מגיע הקיץ- עימו החום הגדול מחד והמזגנים מאידך. אני לא בטוחה שהצטננויות אכן קשורות קשר הדוק עם מזגנים או שאין קשר, אבל אני כן בטוחה שהפטנט שאגלה לכם כעת יקל על הגרון במקרה של כאבי גרון - ויקל על השינה במקרה של הצטננות- ואף על כאבי בטן. כל זה בתרופת פלא אחת, קלה להכנה. רוצים? ובכן, מצאו שיח של מרווה משולשת או מרווה רפואית הסמוך למקום מגוריכם וקחו ממנו ענף נחמד.

  ענף מרווה

כעת הכינו צנצנת זכוכית נקיה וחומץ

חומץ וצנצנת

הכניסו עלים של מרווה לתוך הצנצנת ועליהם מזגו חומץ עד לכיסוי. הניחו ל-24 שעות והתחילו להשתמש.

חומץ מקווה מוכן

כפית אחת ליום, לפני השינה, מהולה בכוס מים שלמה. לא יותר, אפשר פחות. יעיל להטבת השינה במצבי גודש, כאבי גרון ואלרגיות. להקלה על כאבי גרון ישירים ניתן להכניס כפית חומץ מרווה לבקבוק מים עם שפריצר ולהתיז לגרון בעדינות. זה מחטא את החיידקים, מקל על ליחה ואפילו נעים.

תודה לטל שאירחה אותי, מקווה שההדרכה תיהיה לכן שימושית ויעילה ושתבואו לבקר אותי בבלוג.


בברכת קיץ נעים ובריא
עינבל ויסמן



------------------------------------------------------------------------------------------------------
עקבו אחריי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה